Mobil eszköz menedzsment

Kezelje hatékonyan mobil eszközeit
Biztosítsa a mobil eszközök biztonságát és hatékony kezelését!

6 előny, amiért megéri
a Mobil eszközmenedzsment szolgáltatásunkat választani

Központosított eszközkezelés

Az MDM megoldás lehetővé teszi a mobil eszközök központosított kezelését, így egyszerűsíti az eszközök beállítását, frissítését és karbantartását, csökkentve a kezeléshez szükséges időt és erőforrást.

Biztonságos adatvédelem

Az MDM rendszerrel garantálhatja az eszközök és az adatvédelem biztonságát. Az adatokat titkosíthatja, a távoli törlés és zárolás funkciókkal pedig megvédheti az érzékeny információkat elveszett vagy ellopott eszközök esetén.

Egyszerűsített hozzáférés-irányítás

Az MDM lehetővé teszi az alkalmazások és erőforrások hozzáférésének központi irányítását, biztosítva, hogy csak a jogosult felhasználók férjenek hozzá a vállalati adatokhoz és alkalmazásokhoz.

Eszközök nyomon követése

Az MDM rendszer segítségével nyomon követheti a vállalati mobil eszközök helyét, állapotát és használati mintáit, így könnyedén kezelheti az eszközök elosztását és helyreállítását.

Automatizált frissítések és karbantartás

Az MDM megoldások automatizálják a szoftverfrissítéseket és karbantartási feladatokat, így biztosítva, hogy az eszközök mindig naprakészen működjenek és védettek legyenek a legújabb fenyegetésekkel szemben.

Növeli a munkahelyi hatékonyságot

Az MDM megoldások segítik a munkavállalókat abban, hogy biztonságosan és hatékonyan használják mobil eszközeiket a munkavégzés során, javítva ezzel a munkahelyi produktivitást és együttműködést.

Az üzleti hatékonyság motorja

Hatékony
mobil eszközmenedzsment (MDM) megoldások

A Mobil Eszköz Menedzsment (MDM) szolgáltatásunk az üzleti siker egyik legfontosabb tényezője, hiszen lehetővé teszi az eszközök biztonságos kezelését és felügyeletét a vállalat minden szintjén. Megoldásaink biztosítják, hogy mobil eszközei mindig naprakészek, védettek és megfelelően konfiguráltak legyenek. Szakértőink segítségével minimalizálhatja a kockázatokat, optimalizálhatja a költségeket és biztosíthatja, hogy minden mobil eszköz az üzleti igényeknek megfelelően működjön.

Milyen feladatokat végzünk el
az MDM keretein belül?

Eszközök felügyelete és irányítása

Az összes mobil eszköz központi felügyelete és konfigurálása, beleértve a biztonsági beállításokat és alkalmazások kezelését.

Adatvédelem és hozzáférés-ellenőrzés

A vállalati adatok védelme és a felhasználói hozzáférések ellenőrzése, beleértve a távoli törlést és az eszköz zárolását.

Szoftverek és frissítések kezelése

Az eszközökön található szoftverek központi frissítése és karbantartása az optimális teljesítmény és biztonság érdekében.

Mobil biztonsági szabályok kialakítása

A vállalati biztonsági szabályok kidolgozása és betartása minden mobil eszköz esetében.

Hibaelhárítás és támogatás

Gyors és hatékony problémamegoldás az eszközhasználat során felmerülő kérdések és problémák esetén.

Felhasználói képzés és tanácsadás

Rendszeres oktatások és tanácsadások a biztonságos eszközhasználat és adatvédelem terén.

Kiknek ajánljuk az MDM szolgáltatásunkat?

MDM szolgáltatásunkat olyan vállalkozásoknak ajánljuk, akik szeretnék biztosítani a mobil eszközeik biztonságát, javítani azok kezelhetőségét, és növelni a munkavállalók produktivitását.

Olyan vállalkozásoknak,

amelyek nagy számban használnak mobil eszközöket mindennapi működésük során.

Cégeknek,

amelyek távoli munkavégzést támogatnak, és biztosítani szeretnék a vállalati adatok biztonságát.

Vállalatoknak,

amelyek szeretnék centralizálni és egyszerűsíteni mobil eszközeik kezelését és nyomon követését.

Szervezeteknek,

amelyeknek kiemelten fontos az adatvédelem és a megfelelés a szabályozási követelményeknek.

Üzleti szolgáltatók,

akiknek szüksége van a mobil eszközökre való hozzáférés felügyeletére és irányítására.

Kis- és középvállalkozásoknak,

akik szeretnék kihasználni az MDM megoldások előnyeit anélkül, hogy jelentős belső IT kapacitásra lenne szükség.

Miért válasszon minket?

MDM (Mobile Device Management) szolgáltatásunk biztosítja, hogy mobil eszközei mindig biztonságban és hatékonyan működjenek. Szakértőink segítenek az eszközök központosított kezelésében és védelmében, így Ön teljes nyugalomban dolgozhat, tudva, hogy mobil eszközei minden biztonsági előírásnak megfelelnek és a legújabb technológiákkal vannak felszerelve. Az MDM megoldásaink garantálják, hogy eszközei megfelelően konfiguráltak legyenek, a legfrissebb frissítésekkel rendelkezzenek, és hogy a vállalati adatok mindig védettek legyenek a legújabb fenyegetésekkel szemben.

25 év szakmai tapasztalat

Több mint 25 éve vagyunk jelen az IT piacon, és Microsoft SMB szintű partnerként garantáljuk, hogy vállalkozása a legjobb, modern megoldásokhoz jut. Szakértelmünk révén segítünk kialakítani egy stabil, biztonságos és hatékony informatikai környezetet.

Segítőkész ügyfélkapcsolat

Partnereink visszajelzései alapján azért szeretnek velünk dolgozni, mert az IT folyamatokat közérthetően magyarázzuk el. Az informatika legújabb trendjeiről folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket, segítve ezzel a tájékozott döntéshozatalt.

Proaktív megközelítés

Célunk, hogy minden ügyfelünk maximálisan kihasználja az IT infrastruktúrájában rejlő lehetőségeket. Proaktívan dolgozunk azon, hogy az esetleges problémákat előre jelezzük és megoldjuk, így minimalizálva az állásidőt és növelve a hatékonyságot.

Felhő alapú megoldások

A felhőalapú megoldások révén új szintre emelhetjük vállalkozása IT infrastruktúráját. Segítünk kihasználni a felhő előnyeit, amelyekkel növelheti a rugalmasságot, a skálázhatóságot és az adatbiztonságot.

Esettanulmány

Intune és Microsoft sikeres bevezetése egy 300 fős középvállalatnál

300 fős középvállalat Intune bevezetése

Partnerünk nem rendelkezett korábban MDM megoldással, így annak oktatása és kialakítása is feladatunk volt. Címtárnak On-Premises Active Directoryt használt, az ott kialakított csoportházirend-beállításokkal kezelte asztali számítógépeit.

Mivel partnerünk rendelkezik belső IT munkatársakkal, így velük közösen végeztük a munkát. Az Intune bevezetés mellett Hybrid Entra ID környezetet is kialakítottunk, hogy összhangban legyen a földi- és felhős felhasználóbázis.

Partnerünk IT csapata korábban még nem dolgoztott MDM megoldásokkal, így első lépésként bevezettük őket az Intune világába, workshopok formájában elkezdtük felmérni az igényeket.

A felmerülő igényekre ajánlásokat tettünk, melyet közösen finomhangoltunk az Ügyfél igényei szerint. A kialakított házirendeket alaposan teszteltük, amíg apró módosításokkal el nem jutottunk a kívánt állapotig. A helyi IT csapat hamar magabiztossá vált az Intune beállításaiban, így a kialakítást követően az adminisztrációt, kisebb módosításokat, új szabályokat már önállóan is be tudtak állítani.

Intune, Microsoft Entra ID Hybrid, Microsoft Active Directory

Rólunk mondták

Ügyfélvélemények

„A HLB-vel 2019. év végén kezdtük az együttműködést és a cégünk „IT életében” az egyik legjobb döntésünknek bizonyult. Pont a Covid helyzet előtt tudtunk teljesen áttérni a Microsoft 365 szolgáltatásra, így amikor 2020. március 16-án megállt az élet, az anyagainkhoz hozzáfértünk és a levelezésünk is gond nélkül működött a home office időszaka alatt is. Nem csupán ár-érték arányban nyújtottak remek szolgáltatást, de megértették az igényeinket és az aggodalmainkat is az átállással kapcsolatban. Szakmailag profi, ügyfélcentrikus céggel kezdtünk el együttműködni. Az átállást és az adataink migrálását nagyon profi csapat végezte, villám gyorsan. Az új rendszer használata sem jelentett kihívást a kollégák számára, a rendszer logikus felépítése és az oktatások miatt – ami természetesen folyamatos, hiszen mindig vannak új és hasznos szolgáltatások. Minden felmerülő kérdésünkre és problémánkra gyorsan kapunk választ és megoldást, ami a mai rohanó világunkban megfizethetetlen. Ha ma kéne választanom, ma is őket választanám!”
Bedő Kinga
HR Partner Consulting Kft.
„Idén lépett ötödik évébe partneri kapcsolatunk, együttműködésünk Fábián Zsolttal és csapatával. Azt is mondhatnám, hogy felhőtlen a viszonyunk, de még inkább igaz, hogy épp a felhőt célozza, lépésről lépésre. Cégünk biztos, és szakszerű IT támogatása mellett azt is látom, hogyan épül és fejlődik a Hallenbeck évről évre. Ez örömteli és a meglévő bizalmat tovább erősítő, átgondolt stratégiai építkezés. A folytatásban is velük gondolkodom, több mint öt évre."
Nagy Katalin
Ludor Kft.
"A Hallenbeck IT Services Kft-vel több éve dolgozunk együtt, nagyon elégedettek vagyunk. Megbízhatóan és pontosan végzik a munkájukat. Megkeresésünkre a lehető leghamarabb reagálnak és a leghatékonyabb megoldást keresik meg az adott problémára."
Rácz Attila
Fiat - Alfa Romeo KELET-PEST
"Több, mint tíz éve a HLB a rendszergazdám. Végtelenül hálás vagyok a türelmükért és a szakértelmükért, én ugyanis teljesen analfabéta vagyok az IT területén. Tudom, hogy nagy cégek teljes hálózatát tartják karban, de velem ugyanolyan gondossággal foglalkoznak, holott én csak sima, egyszerű kisfelhasználó vagyok. Hogy értem én ezt? Ha gondom van, akkor nem IT-bűvszavakat mondanak, hanem hogy „nyomja meg balról a harmadik gombot” . Úgy tudnak velem beszélni, hogy megértem. És ez nagy ritkaság az informatikusok között. Köszönöm a sok-sok évet!"
Görög Ibolya
Protokoll szakértő
Cégünk, a Patinás Lámpa Kft. már egy ideje gondolkodott a Felhő szolgáltatásra való átállásban, de megfelelő partner hiányában ezt nem tettük meg időben. Több IT-s céggel dolgoztunk már együtt, akikkel nem voltunk megelégedve. Azonban Zsolttal, a tulajdonossal már több mint 20 éve ismerjük egymást és mindig számíthattam rá, ha IT-s vonalon segítségre volt szükségem. Úgy gondoltam, hogyha a cégvezető ilyen alapos és megbízható, akkor a kollégáinak is ilyennek kell lennie. Így 2022-ben belevágtunk a közös projektbe, ami nemcsak akkor de azóta is felülmúlta minden várakozásomat. Örülök, hogy végül is úgy döntöttünk, hogy velük dolgozunk, mert mindig maximális odafigyelést és azonnali ügyintézést, abszolút vevőközpontú ügyfélkezelést kapunk tőlük, melyet ezúttal is nagyon szépen köszönünk az egész csapatnak.
Méreg Noémi
Patinás Lámpa Kft.

Gyakori kérdések

Az MDM biztosítja a mobil eszközök központosított és biztonságos kezelését, lehetővé téve az adatvédelem, hozzáférés-irányítás és eszközkarbantartás hatékony kezelését, ami növeli a munkavállalók produktivitását és csökkenti a biztonsági kockázatokat.

Az MDM rendszerek általában okostelefonokat, táblagépeket és laptopokat kezelnek, amelyek futtatják a legnagyobb mobil operációs rendszerek (iOS, Android, Windows) valamelyikét.

Az MDM megoldások titkosítást alkalmaznak az adatok védelme érdekében, valamint lehetőséget biztosítanak az adatok távoli törlésére és zárolására, ha az eszközt elvesztették vagy ellopták.

Az MDM rendszerek telepítése és kezelése általában egyszerű és gyors. A központosított felügyeleti konzolon keresztül könnyen beállíthatóak az eszközök és alkalmazások kezelési politikái.

Az automatizált frissítések biztosítják, hogy az eszközök mindig naprakészen működjenek, csökkentve a manuális frissítések szükségességét és minimalizálva a biztonsági kockázatokat a legújabb szoftververziókkal.

Az MDM megoldások segítik a munkavállalókat abban, hogy biztonságosan és hatékonyan használják mobil eszközeiket a munkavégzés során, ami javítja a produktivitást és a munkahelyi együttműködést.

Árajánlatkérés

Telefonszám: +36 70 774 4188
Email: iroda[kukac]hlb.hu

Töltse ki az alábbi űrlapot!