Biztonsági mentés

Védekezzen az adatvesztés ellen
Biztosítsa adatai védelmét és gyors helyreállítását!

6 előny, amiért érdemes a biztonsági mentés szolgáltatásunkkal felkészülni a váratlanra

Megbízható adatvédelem

Biztonsági mentési megoldásunkkal védelmet biztosítunk vállalata fontos adatai számára, legyen szó akár véletlen törlésről, hardverhibákról, vagy kibertámadásokról. Adatainak biztonsága minden körülmények között garantált.

Gyors és hatékony helyreállítás

Szolgáltatásunk lehetővé teszi az adatok gyors visszaállítását, minimalizálva az üzleti folyamatok megszakadását és a leállási időt. Az adatvesztés esetén a gyors reagálás az üzletmenet folytonosságának záloga.

Automatikus mentési folyamatok

Az automatizált biztonsági mentések csökkentik az emberi hibák esélyét, és időt takarítanak meg, mivel nincs szükség manuális mentési feladatok végrehajtására. Ön az üzletre fókuszálhat, miközben adatmentései mindig naprakészek.

Adatbiztonság titkosítással

A mentett adatok titkosított formában kerülnek tárolásra, így azok védettek a jogosulatlan hozzáférésekkel és adatlopásokkal szemben. Ezáltal biztos lehet benne, hogy az adatai minden esetben védve vannak.

Skálázható és rugalmas megoldások

A biztonsági mentési megoldásaink rugalmasan alkalmazkodnak vállalata növekedési igényeihez, így bármikor könnyedén bővítheti vagy csökkentheti a tárolási kapacitást az aktuális igényekhez igazodva.

Költséghatékony adatmentés

A megelőző biztonsági mentési stratégiákkal elkerülhetők a drága helyreállítási folyamatok. Szolgáltatásunkkal előre tervezheti az adatvédelmet, ezáltal csökkentve az adatvesztésből eredő költségeket.

Az üzleti védelem alappillére

Biztonságos adatmentés

Az adatbiztonság minden vállalkozás sikerének alapja. Biztonsági mentési szolgáltatásunkkal gondoskodunk arról, hogy adatai mindig védve legyenek, és gyorsan helyreállíthatók legyenek, ha szükséges.

Veeam partnerek vagyunk

Tudjon meg többet a Veeam backup megoldásairól

Milyen feladatokat végzünk el
a biztonsági mentés szolgáltatásunk során?

Automatizált mentési rendszerek kialakítása

Teljes körű automatizált mentési rendszereket alakítunk ki, amelyek biztosítják az adatmentések folyamatos és megbízható végrehajtását.

Egyedi mentési stratégiák tervezése

Minden vállalkozás számára testre szabott adatmentési terveket készítünk, figyelembe véve a specifikus adatvédelmi igényeket és a vállalati folyamatok sajátosságait.

Adatok titkosítása és biztonságos tárolása

A mentett adatokat titkosítjuk, és biztonságos helyen tároljuk, hogy megvédjük azokat a jogosulatlan hozzáférésektől és adatvesztésektől.

Adat-helyreállítási eljárások menedzselése

Gyors és hatékony helyreállítási eljárásokat kínálunk bármilyen váratlan adatvesztés esetén, minimalizálva az üzleti kieséseket.

Automatizált mentési rendszerek kialakítása

Teljes körű automatizált mentési rendszereket alakítunk ki, amelyek biztosítják az adatmentések folyamatos és megbízható végrehajtását.

Egyedi mentési stratégiák tervezése

Minden vállalkozás számára testre szabott adatmentési terveket készítünk, figyelembe véve a specifikus adatvédelmi igényeket és a vállalati folyamatok sajátosságait.

Adatok titkosítása és biztonságos tárolása

A mentett adatokat titkosítjuk, és biztonságos helyen tároljuk, hogy megvédjük azokat a jogosulatlan hozzáférésektől és adatvesztésektől.

Adat-helyreállítási eljárások menedzselése

Gyors és hatékony helyreállítási eljárásokat kínálunk bármilyen váratlan adatvesztés esetén, minimalizálva az üzleti kieséseket.

Kiknek ajánljuk a biztonsági mentés szolgáltatásunkat?

A biztonsági mentés szolgáltatásunkat olyan vállalatoknak ajánljuk, amelyek számára kiemelten fontos, hogy az adataik mindig biztonságban legyenek és bármilyen incidens esetén gyorsan visszaállíthatók legyenek. Ideális azoknak a cégeknek, ahol:

Fontos az üzleti adatok folyamatos rendelkezésre állása és biztonsága.

Nagy mennyiségű adatot kezelnek, amely kritikus az üzleti működés szempontjából.

Szabályozási és jogi megfelelésre van szükség az adatvédelem terén.

A vállalat nem engedheti meg magának a hosszú leállásokat adatvesztés miatt.

A digitalizáció és felhőalapú adattárolás az üzleti növekedés kulcsa.

Szükséges a költséghatékony és megbízható adatmentési megoldás.

Miért válasszon minket?

A Hallenbeck biztonsági mentési szolgáltatása arra összpontosít, hogy vállalata adatai a legkorszerűbb mentési technológiákra épüljenek, garantálva azok biztonságát és gyors helyreállíthatóságát. Szakértőink gyorsan és hatékonyan kezelik a mentési folyamatokat, így Ön nyugodtan folytathatja üzleti tevékenységét, tudva, hogy adatai védve vannak. Bízza ránk az adatmentést, hogy vállalkozása zökkenőmentesen működhessen, és Ön a fő üzleti célokra koncentrálhasson!

25 év szakmai tapasztalat

Több mint 25 éve vagyunk jelen az IT piacon, és Microsoft SMB szintű partnerként garantáljuk, hogy vállalkozása a legjobb, modern megoldásokhoz jut. Szakértelmünk révén segítünk kialakítani egy stabil, biztonságos és hatékony informatikai környezetet.

Segítőkész ügyfélkapcsolat

Partnereink visszajelzései alapján azért szeretnek velünk dolgozni, mert az IT folyamatokat közérthetően magyarázzuk el. Az informatika legújabb trendjeiről folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket, segítve ezzel a tájékozott döntéshozatalt.

Proaktív megközelítés

Célunk, hogy minden ügyfelünk maximálisan kihasználja az IT infrastruktúrájában rejlő lehetőségeket. Proaktívan dolgozunk azon, hogy az esetleges problémákat előre jelezzük és megoldjuk, így minimalizálva az állásidőt és növelve a hatékonyságot.

Felhő alapú megoldások

A felhőalapú megoldások révén új szintre emelhetjük vállalkozása IT infrastruktúráját. Segítünk kihasználni a felhő előnyeit, amelyekkel növelheti a rugalmasságot, a skálázhatóságot és az adatbiztonságot.

Rólunk mondták

Ügyfélvélemények

„A HLB-vel 2019. év végén kezdtük az együttműködést és a cégünk „IT életében” az egyik legjobb döntésünknek bizonyult. Pont a Covid helyzet előtt tudtunk teljesen áttérni a Microsoft 365 szolgáltatásra, így amikor 2020. március 16-án megállt az élet, az anyagainkhoz hozzáfértünk és a levelezésünk is gond nélkül működött a home office időszaka alatt is. Nem csupán ár-érték arányban nyújtottak remek szolgáltatást, de megértették az igényeinket és az aggodalmainkat is az átállással kapcsolatban. Szakmailag profi, ügyfélcentrikus céggel kezdtünk el együttműködni. Az átállást és az adataink migrálását nagyon profi csapat végezte, villám gyorsan. Az új rendszer használata sem jelentett kihívást a kollégák számára, a rendszer logikus felépítése és az oktatások miatt – ami természetesen folyamatos, hiszen mindig vannak új és hasznos szolgáltatások. Minden felmerülő kérdésünkre és problémánkra gyorsan kapunk választ és megoldást, ami a mai rohanó világunkban megfizethetetlen. Ha ma kéne választanom, ma is őket választanám!”
Bedő Kinga
HR Partner Consulting Kft.
„Idén lépett ötödik évébe partneri kapcsolatunk, együttműködésünk Fábián Zsolttal és csapatával. Azt is mondhatnám, hogy felhőtlen a viszonyunk, de még inkább igaz, hogy épp a felhőt célozza, lépésről lépésre. Cégünk biztos, és szakszerű IT támogatása mellett azt is látom, hogyan épül és fejlődik a Hallenbeck évről évre. Ez örömteli és a meglévő bizalmat tovább erősítő, átgondolt stratégiai építkezés. A folytatásban is velük gondolkodom, több mint öt évre."
Nagy Katalin
Ludor Kft.
"A Hallenbeck IT Services Kft-vel több éve dolgozunk együtt, nagyon elégedettek vagyunk. Megbízhatóan és pontosan végzik a munkájukat. Megkeresésünkre a lehető leghamarabb reagálnak és a leghatékonyabb megoldást keresik meg az adott problémára."
Rácz Attila
Fiat - Alfa Romeo KELET-PEST
"Több, mint tíz éve a HLB a rendszergazdám. Végtelenül hálás vagyok a türelmükért és a szakértelmükért, én ugyanis teljesen analfabéta vagyok az IT területén. Tudom, hogy nagy cégek teljes hálózatát tartják karban, de velem ugyanolyan gondossággal foglalkoznak, holott én csak sima, egyszerű kisfelhasználó vagyok. Hogy értem én ezt? Ha gondom van, akkor nem IT-bűvszavakat mondanak, hanem hogy „nyomja meg balról a harmadik gombot” . Úgy tudnak velem beszélni, hogy megértem. És ez nagy ritkaság az informatikusok között. Köszönöm a sok-sok évet!"
Görög Ibolya
Protokoll szakértő
Cégünk, a Patinás Lámpa Kft. már egy ideje gondolkodott a Felhő szolgáltatásra való átállásban, de megfelelő partner hiányában ezt nem tettük meg időben. Több IT-s céggel dolgoztunk már együtt, akikkel nem voltunk megelégedve. Azonban Zsolttal, a tulajdonossal már több mint 20 éve ismerjük egymást és mindig számíthattam rá, ha IT-s vonalon segítségre volt szükségem. Úgy gondoltam, hogyha a cégvezető ilyen alapos és megbízható, akkor a kollégáinak is ilyennek kell lennie. Így 2022-ben belevágtunk a közös projektbe, ami nemcsak akkor de azóta is felülmúlta minden várakozásomat. Örülök, hogy végül is úgy döntöttünk, hogy velük dolgozunk, mert mindig maximális odafigyelést és azonnali ügyintézést, abszolút vevőközpontú ügyfélkezelést kapunk tőlük, melyet ezúttal is nagyon szépen köszönünk az egész csapatnak.
Méreg Noémi
Patinás Lámpa Kft.

Gyakori kérdések

A biztonsági mentés biztosítja, hogy adatai védve legyenek a véletlen törlés, hardverhibák, kiber támadások és egyéb problémák ellen. A rendszeres mentések lehetővé teszik az adatvesztés gyors helyreállítását és az üzleti folyamatok folytonosságának biztosítását.

A biztonsági mentési folyamat során az adatokat rendszeresen másolatként mentjük el egy biztonságos tárolóhelyen. A mentési ütemezések automatikusan futnak, és az adatok titkosítva kerülnek tárolásra, hogy megvédjék őket a jogosulatlan hozzáféréstől.

A mentések gyakorisága testreszabható a vállalat igényei szerint. Szolgáltatásunk lehetővé teszi napi, heti vagy havi mentések beállítását, illetve folyamatos mentési lehetőségeket is biztosítunk az adatok maximális védelme érdekében.

Az adatok helyreállítása gyorsan és egyszerűen történik a mentési rendszerünkön keresztül. A felhasználó kiválaszthatja a kívánt mentési pontot, és a rendszer automatikusan visszaállítja az adatokat a választott állapotba.

Az adatok titkosítva kerülnek tárolásra, és a mentési rendszerünk szigorú biztonsági protokollokkal védi őket a jogosulatlan hozzáféréstől és adatlopásoktól. Az adatok biztonságát folyamatosan ellenőrizzük és frissítjük a legújabb biztonsági standardoknak megfelelően.

Ha adatvesztés történik, és nincs friss mentés, a helyreállítási folyamat bonyolultabb lehet. Javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, ahol szakértőink tanácsot adnak és segítenek a legjobb lehetséges megoldás megtalálásában.

Árajánlatkérés

Telefonszám: +36 70 774 4188
Email: iroda[kukac]hlb.hu

Töltse ki az alábbi űrlapot!