Céges levelezés migrálása a

Microsoft felhőbe

Bízza céges levelezésének költöztetését profi szakemberekre!

24 éve Microsoft

A Microsofttal kialakított 24 éves partnerségünkkel az Ön vállalkozása is biztos lehet abban, hogy a megfelelő megoldásokat alkalmazzuk a modern környezet kialakításához.

Tudjuk mi a gond a mostani levelezésével

#1

Sokszor lassú, ezért nem lehet gördülékenyen dolgozni vele

#2

Megbízhatatlan, néha előfordul szolgáltatáskiesés

#3

Nem érkeznek meg a levelek időben

#4

Telefonról nehezen megnyitható

#5

Kevés a tárhely, ami alapból jár a levelező fiókokhoz

#6

Nincs egyedi domain (peldakft@gmail.com)

Mi erre a megoldás?

Ezekre a Microsoft felhő alapú megoldásával, az Exchange Online-al nyújtunk megoldást.

Biztonságos adattárolás

Adatait a Microsoft globálisan elérhető, biztonságos adatközpontjaiban tárolja, erős titkosítással és korszerű védelemmel.

Rugalmas tárhely

Nagyméretű postafiókok akár 100 GB tárhellyel, plusz korlátlan archiválási lehetőség az Online Archívumban.

Integráció más Microsoft 365 alkalmazásokkal

Zökkenőmentes integráció az Outlook, a Teams, a OneDrive és más Microsoft szolgáltatásokkal, amelyek növelik a termelékenységet.

Egyéni beállítások

Testreszabható szabályok (pl: egyedi email cím létrehozása) és szűrők az e-mailek kezelésére, valamint automatikus válaszok és szabályok beállítása.

Magas rendelkezésre állás

A szolgáltatás 99,9%-os garantált rendelkezésre állásával a rendszerleállások minimalizálása érdekében.

Könnyű hozzáférhetőség

Hozzáférés e-mailekhez, naptárakhoz és kontaktokhoz bárhonnan, bármilyen eszközről, legyen az számítógép, táblagép vagy okostelefon.

Skálázhatóság

Könnyen bővíthető megoldás, amely megfelel a növekvő vállalkozások igényeinek.

Egyszerűsített adminisztráció

Központi kezelőfelület az egyszerű felhasználókezeléshez, házirendek beállításához, és felügyeleti jelentések generálásához.

Fejlett keresési és archiválási funkciók

Gyors keresés és archiválási képességek, amelyek segítenek megtalálni és tárolni az e-maileket a megfelelési követelmények kielégítésére.

Környezettudatos megoldás

Csökkenti a helyi szerverek szükségességét, így csökkenti a vállalat ökológiai lábnyomát.

Az ismerős irodai alkalmazások a Felhőbe mennek
A Microsoft 365 szolgáltatással folyamatosan megkapja az Office legújabb verzióját! Ráadásul több eszközön is használhatja és a legfrissebb eszközökkel tarthatja a kapcsolatot irodájában vagy irodáján kívül a kollégákkal.
Teljes levelezését a Felhőbe költöztetjük

Felmérjük jelenlegi rendszerét, ezután átbeszéljük, mire kell számítaniuk az átállás során. Ezt követően kialakítjuk a személyre szabott Felhős környezetet, majd a teljes levelezést átalakítjuk.

Az Ön által megadott napon átállítjuk a levelezést, innentől a levelek már a Microsoft szerverre érkeznek. Egy gyakorlat orientált oktatás után pedig el is indulhat a csoportmunka. A küldetés sikerrel járt!

Mi a különbség egy elavult levelezés
és egy Microsoft 365 levelezés között?

Nézzünk egy gyors összehasonlítást!

Elavult levelezés

Régi megoldásokkal, hagyományos működési modellel.

Microsoft levelezés

Modern szemlélettel, valamint új, felhő alapú megoldásokkal.

Lassú

Sokszor várni kell, amíg megérkeznek a levelek

Levélküldés és fogadás

Gyors

A levelek azonnal megérkeznek

Nincs

Előfordulhat szolgáltatás kiesés

Rendelkezésre állás

Magas

99.9% magas rendelkezésre állás, georedundáns szerverek

Korlátozott tárhely

Kevés, gyakran kell archiválni

Tárhely

Rugalmas tárhely

50 GB (bővíthető) + 50 GB ingyenes archívum

Nincs

Sokszor nincs semmilyen támogatás

Támogatás

Hallenbeck Support

Hallenbecknél köthető támogatási szerződés

Általában nincs

Nehezen, vagy nem beállítható

Távoli elérés

Van

Könnyen beállítható

Sokszor nincs

ezért napi szinten sok spam érkezik

SPAM szűrés

Van

EOP anti-spam szűrés

Nehezen, drágán skálázható

Skálázhatóság

Könnyedén skálázható

Nincs

Microsoft környezet

Van

Könnyen elérhető a Teams, Sharepoint, Office alkalmazások, Intune

Alapértelmezetten nincs

Az üzemeltető felelőssége

Levelező szerver biztonság

Van

Microsoft által garantált, folyamatos biztonsági frissítések

Gyenge

Sokszor nincs biztonsági mentés

Adatbiztonság

Erős

Biztonsági mentés beállítható

Nem mindig van

Egyedi céges domain

Minden esetben

Csomagok

Basic csomag

10 felhasználóig

88.000 Ft-tól

A csomag alapdíja 80.000 Ft, azon felül postafiókonként 8.000 Ft.

Standard csomag

30 felhasználóig

242.500 Ft-tól

A csomag alapdíja 160.000 Ft, azon felül postafiókonként 7.500 Ft.

Premium csomag

50 felhasználóig

457.000 Ft-tól

A csomag alapdíja 240.000 Ft, azon felül postafiókonként 7.000 Ft.

Migrálás folyamata

#1

Ingyenes felmérés

#2

Ajánlatadás

#3

Szerződés kötés

#4

Migrálás elkezdése

Tekintse meg esettanulmányainkat!

#esettanulmányok

Ingatlankezelő partner migrációja Google Workspace-ből Microsoft 365-be

#microsoft365

Exchange Online
Sharepoint Online

Ingatlankezelés

Partnerünk úgy döntött, hogy munkáját Google Workspace helyett Microsoft365 platformon effektívebben tudná végezni.

A felmérés, majd migráció problémamentesen zajlott.

Feladatunk volt a levelezés és fájlok migrációja egy újonnan létrehozott Microsoft rendszerbe.

A levelezést Exchange Online rendszerbe, a fájlokat OneDrive-ra és Sharepoint Online-ra migráltuk. Mindezt egy hét alatt végeztük el, anélkül, hogy az Ügyfél napi munkavégzését akadályoztuk volna.

Hatékonyabb és megbízható munkavégzés, gyors migráció.

Az ügyfél elégedetten használja új rendszerét, megnyíltak számára a Microsoft platform további lehetőségei.

Még egy antik lámpa üzlet is átalakulhat Digitálissá

#microsoft365 #microsoftteams

Microsoft 365
Microsoft Teams

Szolgáltatás
Kereskedelem
Gyártás

Erre a Partnerünkre és Átalakulásukra különösen büszkék vagyunk! A Vezetőség maximálisan átlátta ugyanis, hogy lépnie kell a Digitalizáció felé. Régi eszköz parkkal, NAS-sal, megoldásokkal és levelezéssel rendelkeztek. A kollégák fásultak voltak a lassú működés miatt. A gyárüzem pedig túl messze volt ahhoz fizikailag, hogy percnyi szinkronban legyenek.

A Cég alapvetően csodálatos csillárok és lámpatestek tervezésével és gyártásával foglalkozik.

A mi feladatunk az volt, hogy felmérjük és megtervezzük az átalakulást, majd amikor a Vezetőség is felkészült, végrehajtsuk az átalakulást. A folyamat abszolút fájdalommentesen zajlott. A végeredménnyel pedig mindenki elégedett volt. Onnantól nem számított már a távolság. A Vezetőség azonnal látta a gyártási és 3D-s terveket, gyorsabban tudott dönteni, az Üzem pedig hamarabb tudott termelni. Az e-mailek biztonságba kerültek. A kollégák még hatékonyabban tudnak dolgozni, nem kell például naponta 30 partnerüknek szétküldeni az adatbekérő Excel lapot, nem kell aggódni amiatt, hogy a NAS esetleg tönkremegy egy napon, és még sorolhatnánk az előnyöket.

A fenti kihívások megvalósítására a Cég a Microsoft Exchange Online, a SharePoint és Teams megoldásait választotta, valamint az ehhez kapcsolódó további Microsoft alkalmazásokat, mellyel bárki bárhol is van, hozzá tud szólni, egyeztetni, szinkronban maradni, dolgozni és információkat adni és venni, teljes mértkében digitálisan ellátni munkaköri feladatait.

Hatékony és egyre hatékonyabb felhasználás és működés, teljes megértettség. A kevesebb számú e-mailek használata miatt itt is nagyban csökkent a biztonsági fenyegetettség is.

Az adatok pedig szintén nem a lokális gépeken tárolódnak.

Microsoft 365-ből Microsoft 365-be költözés

#microsoftazure #microsoft365 #microsoftteams

Exchange Online
Sharepoint Online
Microsoft Teams
Microsoft Azure

Technology

Partnerünket egy korábban használt Microsoft tenantból kellett átmigrálni egy új tenantba. Külön kihívást jelentett, hogy az Ügyfél a Microsof platform rengeteg eszközét használta, így azok migrációja különösen trükkös volt.

A migrációt előre beütemeztük, több stádiumban végeztük. Az átállás napja utáni első munkanap személyes jelenléttel segítettük a minél gördülékenyebb átállást. Az ilyen méretű migrációnál elkerülhetetlen, előre nem látható problémákat magas prioritással kezeltük és oldottuk meg.

Mivel a migráció két Microsoft tenant között zajlott, így az eredeti, már megszokott megoldásokat használja továbbra is az ügyfél.

Levelezésük az Exchange Online rendszerben, fájlmegosztásuk SharePoint Online-ban, kollaborációjuk Teamsen zajlik.

Új, tiszta rendszerbe való átköltözés, magasabb átláthatóság, továbbá cégnév váltás miatt az új cégnévnek megfelelő tenant név.

Vezető 100 fős HR cég teljes digitális átalakítása

#microsoft365 #microsoftteams

Microsoft 365
Microsoft Teams

Szolgáltatás

Cégünk feladata az volt, hogy a korábbi, elavult IT technológiákat, így egy nagyon régi Linux szervert, gyakran szakadozó VPN és fájl elérést, sokszor elvesző POP3 levelezés hibáit megszűntessük, a csoportmunkát fájdalommentesen bevezessük és megvalósítsuk.

Ezeket tisztán a Microsoft 365 technológiáival, megoldásaival ÉS az „Adopt And Change” módszer segítségével valósítottuk meg 100 kolléga esetén is.

A különböző helyeken dolgozó belsős munkavállalókat és külsős tanácsadókat oktatásokkal készítettük fel, majd a Microsoft 365 alkalmazásaival és a Microsoft Teams segítségével „kötöttük össze” mintha egy helyen dolgoznának, kikerülve a VPN és fájlelérés viszontagságait, mégis az adatokat biztonságban tartva.

Gyors kiépítés és bevezetési idő. A kollégák minden feladatukat el tudják látni a bevezetett Univerzumban.

Azt is elmondták, hogy a COVID-ot nem biztos, hogy üzletileg túlélték volna a régi eszközök használatával.

Rólunk mondták

#vélemények

„A HLB-vel 2019. év végén kezdtük az együttműködést és a cégünk „IT életében” az egyik legjobb döntésünknek bizonyult. Pont a Covid helyzet előtt tudtunk teljesen áttérni a Microsoft 365 szolgáltatásra, így amikor 2020. március 16-án megállt az élet, az anyagainkhoz hozzáfértünk és a levelezésünk is gond nélkül működött a home office időszaka alatt is. Nem csupán ár-érték arányban nyújtottak remek szolgáltatást, de megértették az igényeinket és az aggodalmainkat is az átállással kapcsolatban. Szakmailag profi, ügyfélcentrikus céggel kezdtünk el együttműködni. Az átállást és az adataink migrálását nagyon profi csapat végezte, villám gyorsan. Az új rendszer használata sem jelentett kihívást a kollégák számára, a rendszer logikus felépítése és az oktatások miatt – ami természetesen folyamatos, hiszen mindig vannak új és hasznos szolgáltatások. Minden felmerülő kérdésünkre és problémánkra gyorsan kapunk választ és megoldást, ami a mai rohanó világunkban megfizethetetlen. Ha ma kéne választanom, ma is őket választanám!”
Bedő Kinga
HR Partner Consulting Kft.
"A Hallenbeck IT Services Kft-vel több éve dolgozunk együtt, nagyon elégedettek vagyunk. Megbízhatóan és pontosan végzik a munkájukat. Megkeresésünkre a lehető leghamarabb reagálnak és a leghatékonyabb megoldást keresik meg az adott problémára."
Rácz Attila
Fiat - Alfa Romeo KELET-PEST
„Idén lépett ötödik évébe partneri kapcsolatunk, együttműködésünk Fábián Zsolttal és csapatával. Azt is mondhatnám, hogy felhőtlen a viszonyunk, de még inkább igaz, hogy épp a felhőt célozza, lépésről lépésre. Cégünk biztos, és szakszerű IT támogatása mellett azt is látom, hogyan épül és fejlődik a Hallenbeck évről évre. Ez örömteli és a meglévő bizalmat tovább erősítő, átgondolt stratégiai építkezés. A folytatásban is velük gondolkodom, több mint öt évre."
Nagy Katalin
Ludor Kft.
"Több, mint tíz éve a HLB a rendszergazdám. Végtelenül hálás vagyok a türelmükért és a szakértelmükért, én ugyanis teljesen analfabéta vagyok az IT területén. Tudom, hogy nagy cégek teljes hálózatát tartják karban, de velem ugyanolyan gondossággal foglalkoznak, holott én csak sima, egyszerű kisfelhasználó vagyok. Hogy értem én ezt? Ha gondom van, akkor nem IT-bűvszavakat mondanak, hanem hogy „nyomja meg balról a harmadik gombot” . Úgy tudnak velem beszélni, hogy megértem. És ez nagy ritkaság az informatikusok között. Köszönöm a sok-sok évet!"
Görög Ibolya
Protokoll szakértő
Cégünk, a Patinás Lámpa Kft. már egy ideje gondolkodott a Felhő szolgáltatásra való átállásban, de megfelelő partner hiányában ezt nem tettük meg időben. Több IT-s céggel dolgoztunk már együtt, akikkel nem voltunk megelégedve. Azonban Zsolttal, a tulajdonossal már több mint 20 éve ismerjük egymást és mindig számíthattam rá, ha IT-s vonalon segítségre volt szükségem. Úgy gondoltam, hogyha a cégvezető ilyen alapos és megbízható, akkor a kollégáinak is ilyennek kell lennie. Így 2022-ben belevágtunk a közös projektbe, ami nemcsak akkor de azóta is felülmúlta minden várakozásomat. Örülök, hogy végül is úgy döntöttünk, hogy velük dolgozunk, mert mindig maximális odafigyelést és azonnali ügyintézést, abszolút vevőközpontú ügyfélkezelést kapunk tőlük, melyet ezúttal is nagyon szépen köszönünk az egész csapatnak.
Méreg Noémi
Patinás Lámpa Kft.
„A HLB-vel 2019. év végén kezdtük az együttműködést és a cégünk „IT életében” az egyik legjobb döntésünknek bizonyult. Pont a Covid helyzet előtt tudtunk teljesen áttérni a Microsoft 365 szolgáltatásra, így amikor 2020. március 16-án megállt az élet, az anyagainkhoz hozzáfértünk és a levelezésünk is gond nélkül működött a home office időszaka alatt is. Nem csupán ár-érték arányban nyújtottak remek szolgáltatást, de megértették az igényeinket és az aggodalmainkat is az átállással kapcsolatban. Szakmailag profi, ügyfélcentrikus céggel kezdtünk el együttműködni. Az átállást és az adataink migrálását nagyon profi csapat végezte, villám gyorsan. Az új rendszer használata sem jelentett kihívást a kollégák számára, a rendszer logikus felépítése és az oktatások miatt – ami természetesen folyamatos, hiszen mindig vannak új és hasznos szolgáltatások. Minden felmerülő kérdésünkre és problémánkra gyorsan kapunk választ és megoldást, ami a mai rohanó világunkban megfizethetetlen. Ha ma kéne választanom, ma is őket választanám!”
Bedő Kinga
HR Partner Consulting Kft.
"Több, mint tíz éve a HLB a rendszergazdám. Végtelenül hálás vagyok a türelmükért és a szakértelmükért, én ugyanis teljesen analfabéta vagyok az IT területén. Tudom, hogy nagy cégek teljes hálózatát tartják karban, de velem ugyanolyan gondossággal foglalkoznak, holott én csak sima, egyszerű kisfelhasználó vagyok. Hogy értem én ezt? Ha gondom van, akkor nem IT-bűvszavakat mondanak, hanem hogy „nyomja meg balról a harmadik gombot” . Úgy tudnak velem beszélni, hogy megértem. És ez nagy ritkaság az informatikusok között. Köszönöm a sok-sok évet!"
Görög Ibolya
Protokoll szakértő
„Idén lépett ötödik évébe partneri kapcsolatunk, együttműködésünk Fábián Zsolttal és csapatával. Azt is mondhatnám, hogy felhőtlen a viszonyunk, de még inkább igaz, hogy épp a felhőt célozza, lépésről lépésre. Cégünk biztos, és szakszerű IT támogatása mellett azt is látom, hogyan épül és fejlődik a Hallenbeck évről évre. Ez örömteli és a meglévő bizalmat tovább erősítő, átgondolt stratégiai építkezés. A folytatásban is velük gondolkodom, több mint öt évre."
Nagy Katalin
Ludor Kft.
Cégünk, a Patinás Lámpa Kft. már egy ideje gondolkodott a Felhő szolgáltatásra való átállásban, de megfelelő partner hiányában ezt nem tettük meg időben. Több IT-s céggel dolgoztunk már együtt, akikkel nem voltunk megelégedve. Azonban Zsolttal, a tulajdonossal már több mint 20 éve ismerjük egymást és mindig számíthattam rá, ha IT-s vonalon segítségre volt szükségem. Úgy gondoltam, hogyha a cégvezető ilyen alapos és megbízható, akkor a kollégáinak is ilyennek kell lennie. Így 2022-ben belevágtunk a közös projektbe, ami nemcsak akkor de azóta is felülmúlta minden várakozásomat. Örülök, hogy végül is úgy döntöttünk, hogy velük dolgozunk, mert mindig maximális odafigyelést és azonnali ügyintézést, abszolút vevőközpontú ügyfélkezelést kapunk tőlük, melyet ezúttal is nagyon szépen köszönünk az egész csapatnak.
Méreg Noémi
Patinás Lámpa Kft.

Gyakori kérdések

Nem, a csomagokban feltüntett ár csak a migrációs munkálatokra vonatkozik.
A szükséges licenceket mindig az Ön egyedi igényei alapján határozzuk meg.
A licencekre a migrációban résztvevő partnereink 10% kedvezményben részesülnek.

 

A migráció tartalmazza az ingyenes felmérést, migrációs terv elkészítését, Microsoft 365 környezet létrehozását és
beállítását, felhasználók és postafiókok létrehozását, és adatok migrációját.
Ezen felül elküldünk Önnek egy segédanyagot, amely segítségével elvégezheti a kliensek szükséges módosításait.
Windows operációs rendszereken:
  • Outlook 2016 16.0.4600.1000, vagy újabb
  • Outlook 2019
  • Outlook for Microsoft 365
MacOS operációs rendszeren:
  • Outlook 2016 Version 15.35 (170610), vagy újabb
  • Outlook 2019
  • Outlook for Microsoft 365

 

Business Standard, vagy Business Premium csomagok esetén az Office termékek jelenleg Windows 10, Windows 11 és macOS 10.15-nél újabb rendszerű számítógépekre telepíthetőek.

Természetesen igen.
Kapcsolatfelvétel után felmérjük pontos igényeit így mindig arról fog szólni a projekt, amire Önnek szüksége van.
Kapcsolatfelvétel után kiküldünk egy részletes kérdőívet, ami a mostani rendszerükkel kapcsolatos kérdéseinket válaszolja meg.
Az itt felmért paraméterek, igények egyeztetése után elkészül az ajánlat.
Szakértőink ezt követően elkészítenek egy migrációs tervet, amelyben részletesen szerepelnek a migráció lépései.
A munka a forrás környezet előkészítésével kezdődik, majd a háttérben elindul a migráció, amelyből Ön nem érzékel semmit.
Az átállás pillanatára az összes levél, adat megtalálható lesz a Microsoft o365 környezetben.
Ezután már csak a számítógépeken és mobiltelefonokon kell beállítani a levelezést, melyben igény esetén tudunk segíteni.
Ez sok tényezőtől függ, a felmérést követően tudjuk pontosan meghatározni.
Általánosságban a munka elkezdésétől számítva egy hétre van szükségünk az átálláshoz.
Eközben Ön nem érzékel semmi változást, zavartalanul dolgozhat.

Igen, a mappastruktúra változatlan marad.

Természetesen nem. Minden levelet átköltöztetünk az új környezetbe.

Az átállást követő 1 órában előfordulhat, hogy a bejövő levelek még a régi rendszerbe érkeznek meg.
Ezeket a leveleket szintén átmigráljuk.
Ezt megelőzve, igyekszünk az átállást úgy időzíteni, hogy legkevésbé zavarja a munkát (pl. péntek munkaidő után).

Árajánlatkérés

Telefonszám: +36 70 774 4188
Email: iroda[kukac]hlb.hu